Cerite Seorang Anak, Isteri dan Ibu...

My photo
"In a way, I am grateful for sad moments because it makes me appreaciate the happy moments even more. Many things make me happy but the most blissful happiness i feel is when I am with my lovely 'hubby' & '4 wonderful kids' 'my big family' and jolly friends. I think our joyful laughter makes everyone happy and cheeful too".

Thursday, February 19, 2009

Alhamdulillah...sweet genius mendapat sambutan...

Formulasi Homeopati Sweet Genius

Saja nak bagitau pasal produk terbaru yg kami jual.. SweetGenius alhamdulillah mendapat sambutan menggalakkan ... walaupon kebanyakkan nya baru mencuba tapi dah nampak keberkesanannya paling cepat seminggu paling lambat pon 2 ke 3 minggu... sekadar menjual pada kawan2 kat opis dan tadika anak kat Smart Soleh tu dan tadika lama Q Gemilang.. alhamdullillah dah ada repeat order..ok la.. hanya mereka yg dah mencuba tahu keberkesanannya.. Actually ubat ni dah lama di pasaran tp saya baru nak mencuba di kawasan rumah saya... rasa dalam saujana utama belum sampai lagi... Pada mulanya beli utk anak tapi atas galakkan sahabat lama saya ni ..Ainun sbb abah dia yg mengeluarkan produk ini.. saya cuba la utk menjual.. dgn mengambil 100 botol buat permulaan dan semalam kami membuat tambahan sebanyak 150 botol lagi... insyaAllah akan diedarkan diseluruh tadika di kawasan Saujana Utama... dan mungkin akan diedarkan di Putra Medical Centre.. layari website ini utk keterangan lanjut.. http://sweetgenius.blogspot.com/

kelebihan ubat ini selain harganya yg murah tetapi ia boleh juga diamalkan utk org dewasa.. bagi yg sukar menghafal? mudah letih dan mengantuk cuba lah produk ni... saya sedang berusaha mengumpulkan testimonial dari pelanggan2 saya .. insyaAllah saya akan upadate nnti... klu berminat dan nak tahu keterangan lanjut hubungi saya Pn Niza 019-2143118

No comments: